فن سانتریفیوژ سقفی : انتخاب مناسب جهت سیستم های تهویه

فشار کل هواکش
فشار کل در هواکش ها و فن های صنعتی
مرداد ۲۰, ۱۳۹۷
فن اگزاست- هواکش اگزاست
فن اگزاست : رایج‌ترین انواع فن موجود در بازار و مزایای به کارگیری آنها
مهر ۱۵, ۱۳۹۷

مشخصات فن سانتریفیوژ سقفی :

  • ظرفیت هوادهی : ۴۰۰۰-۱۰۰ متر مکعب بر ساعت
  • فشار استاتیکی : ۱۰۰۰-۵۰ پاسکال
  • قطر پروانه : پروانه بکوارد / قطر از ۲۰۰۰-۱۰۰ میلیمتر
  • جنس هوزینگ و پروانه : استلنس استیل، گالوانیزه، ورق فولادی st37، ورق های محافظت شده در برابر انواع شرایط خاص محیطی ( محیط های اسیدی، محیط های در معرض احتراق) / جنس بدنه و پروانه بر اساس سفارش مشتری و همچنین نظر کارشناس فنی این مجموعه انتخاب می شود.
  • الکتروموتور : الکتروموتور صنعتی با کلاس محافظتی IP54 و در توان های بالا IP55 / کلاس حرارتی F / در صورت لزوم الکتروموتورهای ضد انفجار / برند الکتروموتور ، برند معتبر ژن تبریز می باشد. در صورت سفارش مشتریان محترم  الکتروموتورهای خارجی جایگزین می گردند.
  •  سیستم انتقال قدرت : سیستم انتقال قدرت در هواکش های سانتریفوژ سقفی البرز فن به دو صورت اتصال مستقیم (Direct Drive) و اتصال تسمه پولی (Belt Drive)  می باشد که با توجه به شرایط درخواستی مشتریان محترم از طرف این شرکت انتخاب می گردد.
  • تاییدیه بالانس استاتیک و دینامیک هواکش سانتریفیوژ سقفی
  • یک سال گارنتی طلایی

فن سانتریفیوژ سقفی چیست ؟

هواکش سانتریفیوژ سقفی یکی از پرکاربردترین سیستم های تهویه در مکان های عمومی نظیر ادارات، بیمارستان ها، دانشگاه ها و … می باشد.

هواکش سانتریفیوژ سقفی با داشتن پروانه خمیده به عقب (BACKWARD) به عنوان فن اگزاست مورد استفاده قرار می گیرد. در هواکشهای سقفی  از قسمت زیرین دستگاه، هوا وارد و از دیواره های کناری خارج می شود. الکتروموتور این سیستم در داخل یک قاب محافظ تعبیه شده است تا در مقابل شرایط نامساعد جوی آسیبی به آن وارد نشود.

از این هواکش بیشتر در فشار های پایین استفاده می شود چرا که راندمان این هواکش در فشارهای بالا کاهش می یابد و میزان هوادهی آنها نسبت به مدل های فن سانتریفیوژ یوتیلیتی کمتر می باشد اما قیمت مناسب و همچنین اشغال بسیار کم فضا باعث شده است که فن سانتریفیوژ سقفی انتخاب بسیاری از مهندسین صنعت تهویه باشد.

کاربرد هواکش های سانتریفیوژ سقفی:

در ادارات، بیمارستان ها، پالایشگاه ها، مراکز اداری و تجاری، سالن های قارچ و سالن های مرغداری، برج های مسکونی، صنایع نفت و گاز ،بیمارستان ها،کارخانجات صنعتی و غیره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما